Захист курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження»

​​4 листопада у Смілянському технологічному фаховому коледжі відбувся захист курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» студентами групи МД 20.

Метою курсової роботи було поглиблення і узагальнення знань, одержаних студентами під час вивчення дисципліни та практичне застосування отриманих знань під час комплексного дослідження визначених ринків.

Майбутні маркетологи підійшли до виконання курсової роботи професійно та творчо – були проведені дослідження різних ринків та галузей, опановані сучасні інноваційні підходи щодо маркетингових досліджень. Представлені презентації відрізнялись креативністю та глибоким змістом.

Під час колективного обговорення результатів дослідження, студенти поділились враженнями про те, що відчули себе справжніми маркетологами-аналітиками та отримали неоцінений досвід проведення маркетингових досліджень. 

Особливо хотілося б відмітити найактивніших, найвідповідальніших студенток: Крістіну Терехову, Ірину Рясну, Альону Ващенко, Катерину Красноштан. 

Вітаємо всіх студентів з успішним захистом курсової роботи!!!

фото: 
Українська